Rotterdam Port Promotion Council

Rotterdam Port Promotion Council Branding

De RPPC is dé promotor van het havenbedrijfsleven. Namens haar donateurs in het Rotterdams havenbedrijfsleven zorgt de RPPC voor de specifieke en algemene promotie van de haven ter behoud en uitbreiding van zowel goederenoverslag als dienstverlening op het gebied van andere havenactiviteiten en logistiek. Nu:rotterdam verzorgt een breed gebied aan communicatie voor de RPPC. Hierbij staat de communicatie van events in binnen- en buitenland centraal.

Opdracht

Nu:rotterdam verzorgt een breed gebied aan communicatie voor de RPPC. Hierbij staat de communicatie van events in binnen- en buitenland centraal.

Aanpak

Logo en huisstijl Nu:rotterdam bracht de huisstijl naar anno:nu. Waar de meridianen elkaar kruisen geeft de cirkel de coördinaten aan van de Haven van Rotterdam.

Jaarverslag Een jaarverslag met terugblik naar het 75 jarig bestaan. Achter de in de cover uitgestanste cijfers 75 worden tientallen kleine fotootjes zichtbaar. Het jaarverslag is rijk geïllustreerd met foto's en gedrukt op gemetaliseerd papier.

Netwerkvergroter Voor wervingsactie voor nieuwe donateurs introduceerden wij 'de Netwerkvergroter'. Een prachtig doosje met inhoud en een registratiecode werd naar prospects gestuurd. Via een speciale actiesite werden prospects uitgenodigd voor het gratis bijwonen van een netwerk-event.

Resultaat

Met creatieve en zakelijke communicatie profileert de RPPC zich internationaal als een belangrijke organisatie bij het vinden van de juiste handelspartners in de Rotterdamse Haven. Voor donateurs is zichtbaar wat de RPPC voor hen betekent, waar nodig met zakelijke communicatie en waar mogelijk met een creatieve inslag.

Rotterdam Port Promotion Council
Rotterdam Port Promotion Council
Rotterdam Port Promotion Council
Rotterdam Port Promotion Council
Rotterdam Port Promotion Council
Rotterdam Port Promotion Council