Markthal Rotterdam Campagnes
De eerste overdekte marktvloer van Nederland daagde nu:rotterdam uit om vorm te geven aan diverse communicatiemiddelen.
In 2014 opende de iconische Rotterdamse versmarkt ‘de Markthal’ haar draaideuren. Drie jaar later is deze smaakvolle bezienswaardigheid van Rotterdam al wereldberoemd. Het unieke ontwerp van MVRDV, de ‘voor-ieder-wat-speciaals’ horecagelegen-heden en de bijzondere mix van culinaire ondernemers doet miljoenen bezoekers per jaar watertanden.
Onlangs werd de Markthal uitgeroepen tot ’s wereld beste winkelcentrum. Als Rotterdams bureau zijn we daar enorm trots. En zijn we nog trotser dat we onze mouwen mogen opstropen voor zo’n Rotterdamse smaakmaker als de Markthal.
nu:rotterdam ontwikkelde communicatiemiddelen voor de Rotterdamse Marathon, Pasen, Koningsdag en het Verstival
Social Media en News
Diverse communicatie-middelen.
Posters
Activation
Abri
Pasen in de Markthal