Bratzler & Co. staat voor nieuwe trends en frisse concepten en biedt individuele oplossingen, van teelt tot verpakking. Voor het assortiment kiwi’s, mango’s en avocado’s vroeg Bratzler aan nu:rotterdam een merk te creëren.

Vroeger gaf de groenteboer om de hoek persoonlijke tips. Tegenwoordig moet de detailhandel met een krachtig productconcept hetzelfde zien te bereiken. Een merk biedt de mogelijkheid om te communiceren, zowel van Bratzler naar groothandel als van retailer naar consument. Voor een hoger kwaliteitsbesef en het verkrijgen van consumentenloyaliteit introduceerden wij de merknaam Ripe ’n Tasty.


Dit staat voor alles dat de consument van nu zoekt: Ready to Eat, een uitstekende smaak en gegarandeerde voedselveiligheid. Geen massaproduct, maar natuurproducten die met passie, vakmanschap en aandacht zijn gekweekt.

Nu:rotterdam ontwikkelde de merknaam, het verpakkingsontwerp, opvallend point of salemateriaal en retailcommunicatie.

Ripe 'n Tasty
Ripe 'n Tasty
Ripe 'n Tasty
Ripe 'n Tasty
Ripe 'n Tasty
Ripe 'n Tasty