Youfone.nl Award winning website van het jaar 2016
Voor de nummer 1 Sim Only aanbieder van Nederland maakte nu:branding de nieuwe website. Eén van de voornaamste doelstellingen van Youfone was het verhogen van de conversie.
Concept & Design
Youfone & Marcelino Wunderlich
In samenwerking met de marketeers van Youfone is alle kennis gebruikt om de conversie te verhogen. Er is veel aandacht besteed aan de customer experience. Het samenstellen van een abonnement geeft snel inzicht in de kosten.
Online Identiteit
Youfone is een challenger in de markt van de mobiele telefonie. De diensten zijn alleen online af te nemen. Kwaliteit, betrouwbaarheid en prijs zijn de belangrijkste succesfactoren van het merk.
Voortbordurend op de visuele identiteit, die nu:branding eerder voor Youfone ontwikkelde, is de online identiteit verder bepaald. Hierin komen de typische Youfone-kleuren terug en zijn er voor de website custom iconen, buttons en elementen ontworpen.
Uit A-B testen is gebleken dat er veel geklikt wordt op de Youfone topdeals, deze hebben daarom een prominente plek gekregen op de homepagina.
Deze handige widget op de homepagina laat potentiële klanten, in een handomdraai hun eigen abonnement samenstellen.
Bestelgemak
De orderflow is ontworpen met focus op gebruiksgemak. In vier eenvoudige stappen kan de gebruiker het beste abonnement samenstellen dat bij hem of haar past.
Award-winning klantenservice
Het onafhankelijk onderzoeksplatform Opiness beoordeelde de dienstverlening met een 8.0 waarmee Youfone het hoogst van alle sim-only aanbieders scoort en de 'Beste Service Award 2016' heeft ontvangen.
My Youfone
Ook de My Youfone omgeving heeft een make-over gekregen waarbij het nieuwe design van de website is voortgezet.