Zonnige introductie SOURCY met Mangosmaak tv, print, digitale en shopper campagne
Campagne voor consument én shopper
SOURCY (Vrumona) vroeg ons de introductiecampagne te ontwikkelen voor SOURCY met Mangosmaak. De doelstelling was het vergroten van de brand awareness, trial stimuleren en traffic naar de winkelvloer genereren. Een hele uitdaging in een markt met veel concurrenten.
Concept
Vanuit de SOURCY merkstrategie ontwikkelden we een krachtig communicatieconcept ‘here comes the sun', het gevoel van de zon die licht door de wolken laat schijnen na een verfrissende Hollandse regenbui. Dit concept vertaalden we door in diverse middelen en zetten we in voor shopper activaties. Zo werd SOURCY met Mangosmaak, letterlijk en figuurlijk, in het zonnetje gezet.
Visualisatie
De visualisatie van de campagne begon met ruwe conceptschetsen. Samen met een bevlogen team van fotografen en visual artists van Peek creative studio’s zorgden we voor sprankelend beeldmateriaal.
Na een frisse regenbui, komt zonneschijn.
De tv-commercial
Outdoor campagne
nu: creëerde een beeld met een typisch Nederlandse buiten setting. De opkomende zon geeft warmte en smaak aan de tropische variant. Deze key-visual vertaalden we door naar diverse middelen. Voor outdoor activatie werden digital en printed abri’s ingezet.
Shopper activatie
De toegankelijke buitensfeer van de campagne stond centraal in het impactvolle concept voor de tastings en de diverse POS-materialen. Alle materialen werden consistent vormgegeven. De digitale billboards, bij en in winkels, zijn shoppers niet ontgaan.
Digital
Ook de door Boomerang verzorgde digitale doorvertaling van onze key visual van de nieuwe SOURCY met Mangomaak was goed zichtbaar en succesvol.