PALM Sauvin: het lekkerste
bier bij een avondzon
Bourgondisch genieten, het sociale karakter van PALM
PALM Sauvin: het lekkerste
bier bij een avondzon
Bourgondisch genieten, het sociale karakter van PALM
In 2012 werd Palm Sauvin geïntroduceerd in retail en horeca. Wij kregen de opdracht om nieuwe visuals voor 2013 te ontwikkelen die de liefhebbers van fris speciaalbier in de juiste stemming brengen, zowel op het terras als in de winkel.
Proces
Het bourgondische karakter van Palm
Creëer nieuwe campagnebeelden voor Palm Sauvin en pas deze toe op point of sale materialen. Bedenk daarbij nieuwe copy die past bij het bourgondische en sociale karakter van Palm.
Heldere communicatie met je doelgroep
Wij presenteerden eerst onze moodboards bij de opdrachtgever. Deze gaven helderheid in hoe we de kernwaarden van Palm wilden vertalen in beeld. Het beeld hebben we opgebouwd in lagen, zodat we flexibel zijn in het gebruik voor diverse point of sale materialen.
Het resultaat
Een lekkere avondzonnige visual op impactvol salesmateriaal. Een beeld van een plek waar je op een zomerse avond wilt genieten van je Palm Sauvin. De copy 'De bourgondische verfrissing' sluit goed aan bij de merkwaarden van Palm. Dit frisse bier is te bestellen op het horecaterras en te koop in retail.
Retail
Voor de retail heeft nu:branding onder andere een krat cover, thema verpakking en schapstroken ontworpen.
Campagne beeld
Bourgondisch genieten, het sociale karakter van PALM.
Horeca
Voor de horeca heeft nu:branding onder andere tafelkaarten, posters, vloerstickers en taplenzen ontworpen.