Palm

PALM Sauvin: het lekkerste
bier bij een avondzon
Bourgondisch genieten, het sociale karakter van PALM

Proces

Palm

Het bourgondische karakter van Palm

Creëer nieuwe campagnebeelden voor Palm Sauvin en pas deze toe op point of sale materialen. Bedenk daarbij nieuwe copy die past bij het bourgondische en sociale karakter van Palm.

Palm

Heldere communicatie met je doelgroep

Wij presenteerden eerst onze moodboards bij de opdrachtgever. Deze gaven helderheid in hoe we de kernwaarden van Palm wilden vertalen in beeld. Het beeld hebben we opgebouwd in lagen, zodat we flexibel zijn in het gebruik voor diverse point of sale materialen.

Het resultaat

Een lekkere avondzonnige visual op impactvol salesmateriaal. Een beeld van een plek waar je op een zomerse avond wilt genieten van je Palm Sauvin. De copy 'De bourgondische verfrissing' sluit goed aan bij de merkwaarden van Palm. Dit frisse bier is te bestellen op het horecaterras en te koop in retail.

Retail

Voor de retail heeft nu:branding onder andere een krat cover, thema verpakking en schapstroken ontworpen.

Palm
Palm

Campagne beeld

Bourgondisch genieten, het sociale karakter van PALM. 

Palm

Horeca

Voor de horeca heeft nu:branding onder andere tafelkaarten, posters, vloerstickers en taplenzen ontworpen. 

Palm
Palm