Slimme actie van Bostik Benelux Actiemarketing-campagne
Slimme actie van Bostik Benelux Actiemarketing-campagne
Bij de productie van kitkokers worden ontelbare kilo's lege kokers weggegooid. Bostik Benelux (voorheen: Den Braven) heeft duurzaamheid en milieubewustzijn hoog in het vaandel staan en hiervoor een duurzame oplossing gevonden. Een handige koffer, gemaakt van gerecyclede, ongebruikte, lege kitkokers voor professionals waarin je 12 kitkokers en 12 tuiten vervoert.
Doelstelling
Bostik Benelux vroeg ons om een campagne die impulsverkoop en rumour around the brand genereert, de relatie met retailers en eindgebruikers in de BENELUX verbetert en het merkimago ‘kennisautoriteit op het gebied van kitten lijmen, purschuimen en technische sprays’ versterkt.
Naam drager
Vanuit de Bostik Benelux propositie ‘Better results through knowledge’ ontwikkelde nu: de naam voor deze drager: Smart BOX die wij registreerden bij het Merkenbureau.
3D modelling
Omdat de actie-drager nog in ontwikkeling was kon deze niet gefotografeerd worden. Hiervoor visualiseerden we de Smart BOX in 3D die gebruikt kon worden in de communicatie-uitingen.
Advertenties in vakbladen
Dat heeft de professional ’Slim geregeld’: Een gratis Smart BOX bij aanschaf van 12 kokers. Deze advertenties in vakbladen werden ingezet om traffic te genereren naar de handel.
Smart BOX exposure
Om de 100% gerecyclede drager op de volle winkelvloer van de handel extra exposure te geven, verpakten we de drager in een opvallende wikkel.
Fotografie
Nu: ontwikkelde diverse beelden van de actie-drager voor de toepassing met
verschillende producten.