Bolsius

Bolsius Aromatic Wax Melts:
Onvergetelijke geuren
Internationale campagne en online activatie

Bolsius vroeg ons om een internationale, online activatiecampagne te ontwikkelen. Het belangrijkste doel was het vergroten van de bekendheid en het wekken van interesse om zo de verkoop van Bolsius Aromatic Wax Melts te stimuleren.

Uitgangspunt

De focus lag op de belangrijkste doelgroep: vrouwen in de leeftijd van 20-45 jaar met interesse voor interieur, lifestyle en beauty. De boodschap 'Enjoy a true scent experience’ staat centraal in alle uitingen.

Concept

Geuren kunnen een bepaald gevoel of herinnering oproepen. Daardoor kunnen ze invloed hebben op je stemming. Met het Bolsius Aromatic Wax Melts-concept kan een stemming en/of sfeer op elk moment worden beïnvloed.

Fotografie en commercial

We creëerden een realistische, herkenbare situatie uit het dagelijks leven.
Bij een drukke gezinssituatie in huis laten we zien hoe je de sfeer positief kunt veranderen.
Dit legden we vast in een sfeervolle commercial. We maakten thema- en product foto's die laten zien hoe je met Wax Melts combinatiegeuren kunt maken.

Bekijk hier de commercial

Een complete nu:productie

Bij deze productie staat het nu:team in zijn kracht. We verzorgden de gehele productie: van locaties, styling, modellen, camerateam, regie en muziek tot en met montage.

Banners

We ontwikkelden een complete online display & banner set per land zodat de doelgroep op een effectieve wijze werd bereikt. Het creëren van bekendheid was één van de belangrijkste doelen van Wax Melts. Een variatie aan banners zorgde ervoor dat Bolsius Aromatic Wax Melts blijvend inspireert en verrast.